Terug naar vorige pagina

Informatie van/over de diverse commissies

Ivoor-WebImage 2187

Klik of tap hieronder op de knop van de commissie waar u de (laatste) informatie van wilt zien.

(Deze informatie wordt steeds geactualiseerd nadat er over/van  commissies nwe informatie beschikbaar is)



  Leden van de commissie leden:

-- Wim Bekkers (leiding)              
 -- René de Windt (2e leider)        
-- Tim van de Akker                        

 Opkikker van de commissie leden. 
Een tweede opkikker van de cie.leden kunt u lezen in Nieuwsbrief nr 9 van het bestuur

04-07-2020: Het beleidsplan van de Cie. Leden is definitief.


  Leden van de commissie communicatie:

-- Arno Raaijmaakers (leiding)
 -- Ton Rooms                                
 -- Ad van Os                                  
 -- Theodoor van Leeuwen       

04-07-2020: Het beleidsplan van de Cie. Communicatie is definitief.


Leden van de commissie financiën:

-- Chris Fasseur (leiding)   
     -- Cees Bouter (2e leider)     
-- Henk de Koning             
-- Theo van Dongen          


Leden van de commissie driebanden:

-- Huub Wilkowski (leiding)
-- Jack van Peer                       
-- Louis van der Meijden      
-- 


Commissie HHD (horeca en huishoudelijke dienst:) 

Leden Taakgebied
Willem Witte (leiding) Taakgebied: Financiën; Back-up Bemensing
Louis Josiassen (2e leider) Taakgebied: Bemensing
Richard van Pierlo Taakgebied: Inkoopbeleid
Jan Klokgieters Taakgebied: Inkoop en vaste vrijwilliger bar
Arno Daniëls Taakgebied: Huishoudelijke Dienst

04-07-2020: Het beleidsplan van de Cie. Horeca HD is definitief.


Leden van de commissie wedstrijden & regie:

 -- Marcel Koolen (leiding)   
          -- Math Hendriks (2e leider)       
-- Huub Wilkowski               

Bericht dd. 13-07-2020:
Binnenkort start er een cursus arbiter 1 in onze biljartzaal. Deze cursus wordt gegeven onder auspicien van de KNBB en geleid door instructeur Johan Beaard, lid van `t Ivoor.
In verband hiermee zijn er aanpassingen voor het gebruik van de biljarttafels tijdens deze cursus.
  • Op zaterdag 25 juli en zaterdag 1 augustus kunt u geen gebruik maken van tafels 3 en 4 van 11.30 uur tot 15.00 uur.
  • Op zaterdag 8 augustus kunt u geen gebruik maken van tafel 5 en 6 van 11.30 uur tot 15.00 uur.
  • Op zaterdag 15 augustus kunt u geen gebruik maken van tafels 4 en 5 van 11.00 uur tot 15.00 uur.
  • Op zaterdag 22 augustus ( examen ) kunt u geen gebruik maken van tafels 4 en 5 van 11.00 uur tot 16.00 uur.
  • Ook is er een reservering voor de bestuurskamer tijdens deze cursusdagen.


Leden van de commissie facilitair:

-- Theo van Dongen (leiding)
-- Fouad Hasbani (2e leider) 
-- Wim Bekkers                         
-- Johan Bakker                         
-- Marco van Gorp                   
-- 

ivoorOpknapbeurt eigen biljarthuis
(zie ook bericht op facebook)

Om van de Corona-nood een deugd te maken, is in maart 2020 gestart met een fikse opknapbeurt van onze eigen biljartzaal.
Dit werk gebeurt door een groepje leden onder leiding van de Commissie Gebouw & Terrein! De cv-installatie is verwijderd, de gaten zijn gedicht. Nu is men bezig met het schilderwerk. 


Leden van de commissie ICT:

-- Math Hendriks (leiding) 
      -- Don van de Wiel (2e leider)
-- Fouad Hasbani                  


Leden van de commissie sponsoring:

-- Theodoor van Leeuwen (leiding)   
-- Cees Bouter (2e leider)                     
-- Huub Wilkowski                                  
-- Theo van Dongen                               
-- Patrick Bunskoek (extern advies) 


16-07-2020: De sponsorbrochure is klaar en kunt u hier inzien en evt. downloaden.


Leden van de Jubileum-commissie:

--  Het huidige bestuur    

 Biljartvereniging 't Ivoor Boxtel - © Copyright 2020     Contact